ارتقا زمینه‌های همکاری با جامعه نخبگانی مرکز خدمات کشور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
همکاری و تفاهم میان مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان با دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات کشور، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، در دیدار تصویری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید ایزدی، مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر این حوزه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک‌دار، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات کشور، همکاری و تفاهم با دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات، در دستور کار قرار گرفت.
بروز رسانی اطلاعات و ارائه و ارسال فهرست‌های جدید حوزه علمیه خراسان درزمینهٔ نخبگان، حضور مرکز نخبگان خراسان در جلسات هیئت امناء و کمیسیون مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر کشور، راهبری حمایت‌های نخبگان خراسان به‌صورت مؤثرتر، از موضوعات مطرح‌شده در این دیدار بود.
همچنین با توجه به اینکه مقرر شد جلسات فصلی به‌صورت حضوری در قم و مشهد صورت گیرد، طرح مدارس تراز نخبگانی در حوزه علمیه خراسان توسط مرکز خراسان پیشنهاد و مقرر شد در جلسات کارشناسی مطرح و موردبررسی قرار گیرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک‌دار نیز با تأکید بر لزوم هماهنگی در مباحث نخبگان، بر لزوم یکپارچه شدن خدمات و حمایت‌ها تأکید و آمادگی مرکز خدمات کشور را برای حمایت‌های بیشتر از جامعه نخبگانی در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *