برگزاری نشست هم اندیشی با اساتید مصاحبه گر مستعدان برتر تبلیغ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان، در راستای شناسایی استعدادهای برتر تبلیغی، نشست هم اندیشی با اساتید مصاحبه گر این عرصه، برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، مرکز نخبگان و استعدادهای برتر این حوزه، در راستای شناسایی استعدادهای برتر تبلیغی، نشست هم اندیشی با اساتید مصاحبه گر این عرصه را با حضور حجت الاسلام والمسلمین عیسی نژآد، معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان برگزار کرد.
وی در این جلسه بیان کرد: تفاوت معاونت تبلیغ با مهارت تبلیغی در این است که معاونت به عنوان، سیاست گذاری، هدایت، نظارت و راهبری دارد و برنامه ی مهارت تبلیغی با صف ها و مراکز تبلیغی است.
حجت الاسلام والمسلمین عیسی نژآد تاکید کرد: گفتمان ما این است که تمام مراکز تبلیغی به یک زبان مشترک برسند و هم افزایی سازمانی داشته باشند و در یک جبهه واحد، هدف ها شناسایی و تقسیم کار شوند.
وی، الگوی مدیریت واحد، رقابت سالم و هوشمندی شبکه ی تبلیغ را از ارکان مهم این عرصه برشمرد و تصریح کرد: تبلیغ باید به موقع، سریع، بروز و پاسخگو باشد تا به هوشمندی شبکه ای برسیم. باید نیازها شناسایی شده، مناطق مشخص و تقسیم کار شود.
معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه وحدت رویه یکی از مصادیق هدایت و راهبری است، خاطرنشان کرد: در تبلیغ رقابت ها باید حذف و برای همه ی ظرفیت ها استفاده شوند و مطالبه گری را ترویج کنیم.
گفتنی است، چهارعرصه مهارت منبر و خطابه، کلاس داری و مناظره امسال به عنوان شناسایی مستعدان برتر تبلیغی برگزار می شود و که مهارت و محتوای ارایه در مصاحبه ها توسط اساتید ناظر، قابل ارزیابی است.
برگزاری دوره های دانش افزایی و تسلط بر ادعیه و رساله های عملیه، آشنایی افراد با فرقه ها، مهارت احکام، سه عرصه مهارت های بیان، ارتباط موثر و تولید محتوا، برگزاری جلسات هم اندیشی اساتید مصاحبه گر به تفکیک هر موضوع، تفاوت در ارزیابی سطوح مختلف ۳,۲,۱ و ۴، امتیازات ویژه پژوهشی و …، از موضوعات مورد بحث اساتید مصاحبه گر در این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *